Goede voorlichting bij aanschaf gietvloer van groot belang
Lees het volledige bericht >>Senso introduceert eerste gietvloer met groen label.
Lees het volledige bericht >>Tot een jaar of tien geleden waren gietvloeren kille, grijze oppervlakten die je alleen zag in de industrie. Totdat architecten en designers het oppikten. David Bols (30) zag potentie en dook in de markt. Zijn Senso is nu marktleider met hippe gietvloeren.
Lees het volledige bericht >>Steeds meer mensen wonen in stedelijke gebieden, daardoor voelen we de noodzaak onszelf te beschermen.
Lees het volledige bericht >>Senso Vloeren, een merk in gietvloeren, haalde in een paar jaar tijd klanten als Gensler Architects, Hugo Boss, Generali en Prada binnen. Inmiddels worden Senso gietvloeren gelegd door de Benelux, Duitsland, Engeland en zelfs in Moskou. Hoe een jong bedrijf bijna vanuit het niets de top haalde.
Lees het volledige bericht >>Senso ontwikkelde samen met Swarovski de duurste vloer ter wereld. Met een prijskaartje van € 4.500 per m² is de vloer niet voor iedereen weggelegd, maar de eerste klant – een ontwerpbureau in Londen – heeft zich al gemeld.
Lees het volledige bericht >>Zo maken wij een gietvloer sexy.
Lees het volledige bericht >>We koesteren onze historie, het is een wezenlijk onderdeel van wie wij zijn.
Lees het volledige bericht >>Laat je inspireren in één van onze showrooms
Kom langs >>Meteen een prijsschatting in je mailbox
Wij beantwoorden graag jouw vragen