In Londen opende op 21 september Series III, het derde deel van de tentoonstelling van het Franse modehuis Louis Vuitton. Senso plaatste hier de vloer in het tijdelijke paviljoen.
Creatief directeur Nicolas Ghesquière wil tijdens Series III het creatieve proces achter zijn collecties weergeven. ‘In dit digitale tijdperk zijn modeshows online verspreid en onmiddellijk toegankelijk voor het publiek. Maar het houdt meer in dan dat om de sfeer te voelen, en de intense creativiteit, energie en emotie rond een catwalkshow te delen’, aldus Ghesquière.
Senso plaatste circa 1500m2 glossy vloerafwerking in wit, zwart en grijs in het paviljoen, dat in totaal ongeveer 2500m2 groot is en voor een periode van 4 weken blijft staan.
De tentoonstelling waarbij de wintercollectie 2015 werd geshowd liep tot 18 oktober in 180 Strand in Londen.
toont 'local best-of' De nieuwe winkel van het
Chur, 8 december 2016 Met de ondertekening van de akte
WATT Tower Antwerpen De WATT Toren in Antwerpen
Senso For Sony Sony Music betrekt een nieuw kantoor in
SENSO OPENT IN FRANKFURT Samen met meubelmerk Thonet
conscious hotel westerpark eerste 100% electrisch hotel
Sensovloer featured in Lebron James Commercial NBA All
Atrack Antwerpen Tussen 1 en 4 oktober 2015
Loop binnen in de wereld van In Londen opende op 21
Creative Exceptionelle The Amsterdam hideout of
Verkoopadviseur Antwerpen Concept Gallery Antwerpen
In het kader van het presenteerde Senso haar nieuwe
Senso voor Apple USA Senso werd uitgedaagd om een
Senso voor Beaumont hotel Maastricht Hotel Beaumont,